new update


heyyo all :)
sorii sebb da lama ta updte status..
sorii , otak skunk da berserabut..
siyez , macam na pecah un ada..
na mati jgn cakap lah..
nasib kira ada iman dalm diri jew..
HAHA ;D
acah-2 jew tuh..
ok , STOP !

semua da tahu an sy ngn faz da BREAK !!
thats y la sy da mlas na updte..
tadew mud na menulis dan berfikir..
apa yg prlu sy menangis seorng diri dekt bilik..
then mcm bese toreh-2 tgan mcm bodo..
yeahh , aku mmg perempuan bodoh..
so , ko taya na ckp macam-2 lagi..
FULLSTOP!!
y kami break??
bia sy ngn dy jewla tahu..
tpi sbnrnya sy un stay tatw y dy minta break tiba-2..
masa tuh ary 1st keje , then blek keje , dy minta clash..
sumpah , aty aku sakit giler vavi :)

MASIH MENUNGGU MACAM BODOH :)
dy ckp if kita break , kita jadi kwn paling rapat skali..
tpi cre dy lyn aku mmg mcm kwn baik..
langsung tat text or cll..
tnya khabar mmg harapan la..
mmg kau cari point bgi darh aku naik an??
tapew , aku sabar doe..
cuba kau crita , bila aku pena marah kau??
aku rasa te pena kot..
tpi aq stay minta maaf dekt kau..
*ta ungkit ye -,-
sebb apa yg aku buat mesti salh dimata kau an..
tapewlah , allah sedng mngji ksabran sy..
mybe ad hikmah di sebalik semua ini..
dan sy stay menunggu awak tahu..
even kdang-2 aty rse mcm dy da ad gurl len..
tpi sy cuba menfikan jugk..
sy tahu awk stay syg sy..
cakap la YA awak !! :(

baru-2 ini sy dot tahu awk 1 tmpt keje ngn ex awk..
then awk bukn main mesra dgn adek agkt or EX couple awk , BELLA *****
sy tahu , betina tuh lagi penting an..
yewla , dy sowg jew pndai jge aty awk..
sy ni prempuan bodoh dan hodoh..
mne la awak na pndang saya an :')

now sy da start kerja..
sbgai lyana di kedai mkan..
place : restoran d'laman , meru , klang..
time : everday , 6.00pm-12.00pm
ramai-2 lah dijemput hadir..
supya sy dapat untung lebih dekt kdai tuh..
HAHA :D
sbb psal keje nih..
sy sbnrnya suka dgn bos sy tuh..
kdang-2 menyampah giler..
bukn suka sbb syg or cinta ok =.=
sy suka sbb dy blnja saya..
LALALALA~
dn sy benci bila dy tuh swoh org uat semua keje sekaligus!!
bodo kew bangang nmenya tuh..
aku nih manusia...
bukannya robot or kucing dekt kdai tuh..
sabarlh siked..
then aku nyampah bila kau ckp mcm nih..
aku : bos , menu mana bos??
*da puas cri sbb tuh tnya
BOS : kau cri lah sndri!!
*dengn muka kerek
aku tahu lah kau bos besr dekt kdai tuh..
tpi taya la nabrlgak giler cibai ngn aku..
apa kau ingt kau tuh bgos sgt??
jgn smpai aku bakar kedai kau tuh =.=
stiap org ada thap kesbran dy..
okeyhh , faham :)

patah blek psal ex saya..
sumpah , smpai skunk sy stay syg dy..
ary-2 usha profile dy then tgok pic dy..
sy epy bila tgok awk pakai bju yg sy beli an tuh..
sorii awk if bju tuh buruk..
sy ta mmpu na beli baju mahal-2 nih :(
awak na thu apa??
sy akn tggu awk sampai bila-2..
sy tahu awk ta bace blog sy nih..
tpi biarlh , sy lepas an prasaan terpendam..
sy akn pegang jnji sy kali ini..
awak terakhir dlm hdup sy..
ya allah , andai dy bukn jdoh ku , kau triklah nyawa hmbamu ini..
sebb ku ta snggup mlihat dy bersma org lain :(

besarnya aku mencintai dia..
andai dy dpt thu isi hatiku ini,,
sy na kasi thu sy terlalu menyayangi dia..
terlalu mencintai dy..
dn paling penting sekali,,
SAYA TERLALU MERINDUINYA :'(
awk ckp mybe len ary ad lettew jdoh kita..
ok , sy tunggu awk ni tau..
awk da kasi harapn dekt sy..
sy harp awak ta kcewakn sy lagi..
sy da penat la awak :(
sy harap pintu hati awk trbuka untuk sy..

p/s : sorii if ta lyan im or wall korang..
jiwa skunk mmg serabut giler..
then sorii if ada maki hamun..
doakan smoga kami bercouple balik n kekal hingga ke anak cucu..
saya na FAZ C'ZENS hgga ke akhir nafas sy :'(



TERIMA KASIH dan FOLLOW saya ye SAYANG :)