kawan baru

hello semua..
da lama ta updte blog an..
semakin hari semakin malas di buatnya..
taip un sepruh-2 , then jdi draft..
mwehehe :3
tajuk blog kali ni simple jew..
pasal kwn bru sy..
b4 tuh sy na crita dlu la mcm ane kenl dowg an..
sy kenal dowg semua masa new year..
masa tuh sy lari dri mamat giler nih..
masa tuh dekt bukit bintang..
sumpah , mcm crita hindustan main lari-2
pfffftttttt~ =.=
then , dowg semua ni la pnyelamat sy..
n ad ad antra mreka sy da kenl at fb..
start dari situ , sy start lepak ngn dowg..
sumpah , aku suka dapat kwn mcm korg..
ta pena aku happy balek mcm ni slepas jmpa korg..
oke , mlas ckp pnjng , meyh sy kenal an :)

ahmad zafri kamaruzaman *jep*

naratu xlv *alam*

qiara nisfu *bie*

narcotics rawk *narcotics*

airy snapshot *airy*

zukamime mekiitomosu *jack*

sepatutnya ad 15 pic tapi fb korg sy ta jmpa..
so , soryy ok..
minta maaf if gurau saya uat kowg saked aty...
btw , aku sayang korang..
hiiikkkhookkk^^

TERIMA KASIH dan FOLLOW saya ye SAYANG :)