kau tipu aku

gambar 1

gambar 2

heyyo semua..
nampak ta pic at atas nih???
sweet an??
urmmmmmmmm :(
jujo , aku sakit hati giler tgok pic mcm nih..
betul tekaan aku an??
ko minta break gare-2 prmpuan ats nih.!!
tahu apa prasaan sy skunk???
kecewa , sedih , patah hati = mati
dan sejuk 1 badan....

SAYA PEREMPUAN HODOH
aku tahu aku ta cntik..
aku tahu aku ta pndai dress up..
macam budak2 kl pew semua an..
aku hnyalh budk kg..
yg tatw apa2 prkembangan..
aku tahu prmpuan tuh CANTIK..
sbb tuh kau pilih dy an n ptus an relay kita??
urmmmmm :(
aku tahu aku ta seseksi prmpuan tuh..
smpai kena nmpak bra an..
aku ta selesa pki baju nmpk bra bagai..
aku selesa bila pkai tshirt..
da nme un budk kg an..
ta pndai dressup semua...
mmg prmpuan tuh lagi layak..

ADIK ANGKAT??
urmmm , mmg adek n abg kena snap mcm nih an??
kena peluk-2 bagai..
gentle , prmpuan tuh ngn semua abg agkt dy snap peluk-2..
apa mmg mcm tuh prangai kau prmpuan??
owhhh , sungguh tinggi hrga diri kau :)
soryy sbb ckp mcm nihh...
aku da lama mara an kau..
tapi aku pendam jew..
now aku na luah an at blog aku ye..
sorii to say la BELLA KENNIT !!
mwehehe :3

AKU TA LAYAK NAK TEGUR??
yeah , mybe kau ckp mcm nih an anty??
sbb kita tadew papew relay an??
tapi cuba ingt baik-2..
apa jnji awak dekt sy faz??
ta an na mane-2 prmpuan an??
tana kapel lagi an??
na clebrate new year samesame an??
mane semua jnji-2 tuh dulu??
kau campak parit tahi kau ye??
owhh , bagusnya kau :)
bodoh an aku ni??
tggu jntan macam kau..
yg ta reti mnghrgai aq walaupun sdikit..
apa yg kau tahu??
sakit an aty aku terus an??
THANKZ A LOT FAZ C'ZENS !!! :)

AKU RINDU KAU
jujo , smpai skunk aku rindu kau..
even kau da buat mcm-2 supya aq benci kau..
tapi aty aq stay sayang dekt kau!!
tapi kau mana peduli prasaan aku an??
yg kau tahu enjoy jew :)
sian aku syok sendiri dekt kau..
cinta bertepuk sebelh tgan..
HIHI :(
aku tahu ramai kawan-2 aku mara..
soryy kawan , aku ta dpt benci dy..
tpi aku syg an dy..
mybe silp aq krana trlalu menyayangi dia..
AWAK,,,
izinkn sy brjmpa dgn awk sekali lagi..
saya na lepas an rindu sy dekt awak..
sy na ucpkn slmat tggl dekt awk depan-2..
sy na kiss dahi awak..
sy na tiup tlinga awak..
mcm-2 sy na uat dgn uat..
tlong awak , jmpa sy uat kli trakhir..
SAYA MERAYU DEKAT AWAK :(

MINTA MAAF
mybe ad yg sakit aty dgn apa yg sy tulis nih..
tapi siyez , sy ta than n ta lh na pndam..
t lamelame mkn diri sndri..
hah , smoga awk bhagia brsama new relay awk tuh ye..
ala , yg kononnya FAKE tuh..
hope jdi la serios..
sweeeeeeeeeeeeeeettttttt kottt -_________-
apa ye nama fb prmpuan tuh..
hah , abaikan lah..
korng na tahu , korng tgok sndri :)
sorii ye ats sgala apa sy ckp nih..
nama un blog saya an..
so , SUKA HATI aku lah na tulis apa un!!
if awak ta suka saya,,
g la kutuk sy dekt blogg awk pulak..
ta kisah pun..
tapi if sy da na meletup,,
jgn mara if saya bomm awak tau..
awk sndri yg cri pnyakit an??
terima jewla ye..
hihi..
goodbye BITCH !! :)


TERIMA KASIH dan FOLLOW saya ye SAYANG :)