budak kaki lima


merempat or dikenali sebgai penganggur jalanan..
istilah yg sesuai untuk saya..
mana ta ny , after finished school , tatw uat apa..
keje sy skunk , melepak sampai lebam..
na uet , minta mak bapak..
HIHI :P
da 2minggu sy cri keje tpi 1 un ta dpt..
if ad un , kena g puchong..
fuhhh , mmg tana a jwbnya..
member-2 semua da start keje..
sumpah , busan if ary2 trus mcm nih..
saya na jugk keje!!!
wei korng , bagi aku keje..
BOSAN LAH !!! :(

15/12/2011..
tarikh date sy yg ketiga..
dgn boyfie saya , FAZ C'ZENS..
port bese kitaowg date , sunway..
tapi kali ni special sebb kami overnight..
da a mlm jumaat..
pndai biyy sy pilih ary..
HIHI :P
saya terkejut bila tgok kita pakai baju sama , HITAM <3<3
ta sngke kita ad feeling yg kuat..
HAHAH ;D
siyez , bez giler a dpt lepak samesame smpai pagi..
da lme sy ta overnight mcm nih..
tapi sedih la , trase mse berlalu dgn pantas..
b , bb epy sanad-2 bile :
-u say I LOVE YOU dkt bb
-b bisik I MISS YOU dkt tlinga bb
-dapt hug peluk b ketat-2
-dapt kiss pipi n dahi b
-dapt gedik-2 dgn b
saya HAPPY bila awak epy..
dan sy akn cuba yg terbaik untuk kebahagiaan awak..
itu jnji saya dekat awak :)
pssttt , saya terlalu mencintai dan menyayangi awak :*
#gedik gk awek ko nih an =.="

DAN KINI,,
kehidupanku sepi tnpa si dia..
sbb dy na start keje..
sy plak busy mncri keje..
n mybe susa untuk kita berjmpa lgi an..
SEDIHNYA HATI INI ! :'(
tapew la , sy snggup amek mc untuk jmpa awk..
sbb awk tuh lagi penting dri sgalnya..
jiwang an saya ni??
lalalala~

ORANG YANG SAYA SAYANG,,
mggu ni tatw la asl sedih sanad-2..
macam-2 terjadi dekt kawan saya..
sumpah SEIDH la mcm nih..
ekal axeold : accident teruk sampai berjahit
adry scream : dpt penyakit kritikal
babe , sorii ta dpt tgok korang..
saya tadew trnport na g sane..
uet un tadew skunk nih..
korang jage diri dekt sane tau..
saya pun ta brape na sihat skunk..
saya saked tpi taya tau la saked apa..
bia saya n bf saya jew yg tahu..
siyez , AKU SAYANG KORANG :(
sy ta an tggl an korng dn sy berjnji..
korang pun jgnlah tggl an sy..
anty saya tadew tmpat na ngadu lagi :(
I LOVE YOU EVEN HANYA KAWAN
syg saya ta an kurang walaupun sedikit tahu..
friendship never end n forever :)



TERIMA KASIH dan FOLLOW saya ye SAYANG :)