kesakitan di hati

4/12/2011
sumpah awini saked GILER aty..
dgn bf da mcm apa jew skunk..
menghilang nta kemana..
then ta dpt pukul owg..
bodoh btol ANJING-2 TUA nih..
buang masa jew aq trun kuala selangor..
dgn duet tadew..
baik aq g trun kl..
dapat gk uet shooping semua..
mmg SIAL lah!!! =.="


KES PERTAMA :
saya ta dpt na pijak org..
na tahu pijak sape??
pijak cikaro-2 sg buloh..
budak2nya lari , sembang serupa tahi..
cakap dekat fb jew lebih..
kata na bukak baju merah bagai..
haram sekor un aq ta nmpak..
da tuh , leh na repeat mggu depan..
mmg aq tana a..
da kalah , buat cara kalah!!!!
ta guna btol geng bolon2 nih..
muka da lah cm BAPOK!!!
badan otot-2 mcm pntat..
mmg muka korang mcm aq na ludah..
puuuiiiihhhhh~
then ada 1 GRO geng dowg nih..
gtal puki btol..
suka-2 kau na kacau bf aku..
aku jumpa kau pendek , mmg aku sepak pale kau sekuat aty..
kau jgn maen gile ngn aku lah..
bunuh kau un aku brani skunk :)
buktinya nih :


da la gelabah siap cri geng at fb..
HAHA , SAKAI HABIS LU BOH!!
hina sial cri gengn mcm tuh..
secomel aq , ta pena aq uat keje bodo cm ko..
BOOOOOOOOOOOO~




KES KEDUA :
bf saya FAZ C'ZENS hilang nta kemana..
masuk awini da 4 ary ta text..
senyap tibe-2 mcm uh..
then , bile on9 , tgok dy wall ngn betina..
byak syiiookkkk woo~
aku tahu kau na game aku..
tapew , mybe ini hari kau..
esok ary kau kena balik tau b..
kau watlek jew..
ALLAH tuh MAHA ADIL :)
1 jew aq minta dgn kau,,
aku ta an padam relat kita..
aku na kau sendri yg pdam..
siyez , aq ta smpai aty..
even mulut aq sumpah seranah kau mcm-2,,
tapi aty aq SAYANG dekt kau tahu..
aq na tipu org len tpi dri sndri ta dpt mnipu..
tiap-2 malam if aq na ttow , aq tgok pic b..
tapi kau ada pkir prasaan aku??
aq rase mesti tadew punyer..
kau tuh sebuk enjoy dgn kawan n betina kau..
sorii if ap aq tulis nih buat kau saked aty..
tapi aku da penat sabar ngn kau tahu..
ta pena aq kapel sesabar nih..
b4 nih aku maki hamun jew ex-2 aq..
tapi dgn kau aq tatw knapa..
mybe aq da SAYANG kau kowt :(
aku harap , bila kau bace nih ,,,
kau da ubah perangai..
aku RINDU kau yg dulu la babon!!


KES KETIGA :
fb saya yg 1st , TIERA RAWK FULL kena HACKED!!
ok , mcm ane trjadi??
ni ada mamat cibai mane nta..
rugi aq ta ingt nama fb dy..
tapew , kau watlek jew..
aq jumpa fb kau , aq hacked balik tau :)
kau jgn ingt aq bodoh tatw papew..
cibai kau jntan..
aq saked aty , kau tmbah an saked aty aq..
mmg kau tempah kubur kau ye ??
anty aq tolong humban myat kau tuh..
HAHA ;D


KES KEEMPAT :
smpai skunk saya ta dpt hisap shisha lagi..
smlm na g tapi ta sempat..
ada mamat kedai nih cri psal plak..
ikot an aty na jew aq sound depn org ramai..
bodoh btol la .. =='
kdang-2 saya trpkir na smoke n drunk blek..
then na amek drug plak..
tpi bile pkir an blek , membazir semua tuh..
smpai bile na jhanam an dri yg da mmg jhanam nih..
aihh , jgn buat bnda bodo la tiera =.=


KESIMPULANNYA :
smlm mmg ary tadew ong la..
malang jew aku dapat..
mybe salah aku jugk..
aku lupa sape diri aku..
aku byk buat salah dekt org..
tpi buknnya salh aku..
aq duk diam , yg korg tibe-2 cri gado pehal..
mmg la dapt sebijik dari aq..
so , jgn sala an aq if aq malu an korang..
n mulut aq mmg mcm nih..
kaut mencarut!!
kau ta suke , kau pergi mmpos sana..
mcm kau ta pena carut pulak..
ni untuk kau o0o(-.-)o0o


p/s : lagu baru ini khas buat boyfie sy , FAZ C'ZENS a.k.a. MUHD ZULFAZLI :(


TERIMA KASIH dan FOLLOW saya ye SAYANG :)