ekal axeold


MUHD HAIKAL,,
ini la satu2 nya hero dlm hdup saya..
tapi , kami hnya BESTIES..
ta kesa la mcm ane un..
dy un da mcm boyfie saya..
hehe :P

TIERA SAYANG HAIKAL <3
sebab apa saya ckp cm uh??
sebab haikal nih :
dah byak tolong tiera..
dy pndai pjuk tiera..
dy pndai uat tiera ketawa..
dy pndai uat tiera nanes..
tapi , tiera ta kesa la..
ekal pun ada tet sebb tiera gk an??
hihi^^

tengah syok2 tulis nih,,
tibe2 dy cll tiera..
tau2 jew saya rindu an dye..
HOHO..
na tau dy ckp apa??
dy ckp dy sayng tiera sanad2..
dy rindu dekat tiera..
dy tana tiera rosak..
dy tana org lain pndng serong dekt tiera..
n paling pnting,,
dy tana kehilangan tiera..
tiera tau ekal pun syg tiera jugk..
mwehehe :3

dy ckp tiera gurl paling brtuah..
sebb dlm byk2 gurl,,'
dy perhatian dekt tiera jew..
dekt ex2 dy semua dy cmpak tepi !!
haha , kesian dowg..
boooooo~~ :D
ag un kitaowg da lme gk kenal..
na dekt 3buln la jugk..
lame a uh an??
HAHA

kepada GIRL dekt luar sane,,
ko taya na gedik2 usha kwn saya nih..
kng aku tampor muka korang smpi merah..
n give u flying kick sikit..
hoho
saya bukan na tnjuk kuat or apa..
tapi if awk ta kenal saya,,
better taya cari pasal k :)
saya pun malas na gaduh2 nih..
MUHD HAIKAL,,
ILY + IMY
kiss siked , mmuaaahhhhh :*
#sori ekal sebb lex pic nih..tiera tadew pic lain la .btw , pic ni cumel what^^



TERIMA KASIH dan FOLLOW saya ye SAYANG :)