lari rumah


MARAH !!
boleh ta ??
mesti la boleh..
blog saya , saya pnyer suke la an...
HAHA :D

awini rase mcm na marah jew..
sebab apa ??
BAPAK AKU CARI PASAL !!
tibe2 amek lappy nih , then off..
da a tgah syok2 online..
bulh plak dy rampas..
angin gile babeng la..
nasib org tua..
sabar jewla..
if adekk , mmg da mkn kaki ..
aishhhh....

KAWAN BAIK??
ini pun sala 1 punca gk..
awini puas saya gado dgn ekal..
sebb dy blocked dekt fb..
pnyer la angin..
dy ckp dy bengang sebb saya smoke n drunk..
eh , aq pnyer suke la na uat apa pun!!
yg mati anty aq , bukn ko !
SO , GODAI SAYANG :)

semakin korang byk cari psal dengn saya..
semakin byk saya sedut asap..
ada faham..
so , if tana saya amek , jgn cri psal k :)
dduk rumh ni buat mcm na lari rumah..
mau ta nya..
hari2 gado ngn owg dlm uma nih..
mau saket pale ada la..
pz spm , na cri rumah sewa..
so , sapesape na join , jum la..
kita share2..
ta kesa laki o pmpuan..
jgn korng lari byar sewa da la =='

esok pergi ps s.alam ..
study math ngn member2..
mcm bese , jadi cikgu lagi la jwbnya..
hihi :)
balik tuh bulh cuci mate jp..
kot2 ada mamat nsem an ..
lh a try usha2 gk..
kowt2 tersangkut kew mamat tuh at saya..
lagi2 plak dpt ank cina..
byk syiiiiooookkkkkk woooo~
HAHA :D
k , ni jew na bebel..
pale otak da berat..
layan rokok dulu :3


TERIMA KASIH dan FOLLOW saya ye SAYANG :)