untunglah!!



sweet ta atas nih ??
sweet gile babon an ?? ngaku jew..
ini member baik saya.. *5tahun bersama
SAIA JIA <3 SYAM EVAN'S
sumpah , aku jeles ngan korang!!
even korang slalo gadoh..
tapi stay sweet..
alangkah bgusnya if aku mcm korang..
stay perthankn relat kowg tuh..

awini sronok klua ngn kowg even kejp..
da lme ta hang samesame an..
hehe..
esok kita mndi2 k sayang..
dekt sg. congkak..
bulh layan kepala gila aq nih !!
HAHA ;D
esok aq jdi cmerawomen korng..
ta kesa la..
mmg tuh kerja part-time aq an..
even kowg saje na dajal aq..
aq tahulh ex bf aq jaoh !!
opsss , ex sahaja..
da BREAK LAH !! :'(

MUHD FARHAN,,,
sorii awini ta lyan ko lgsung...
aku layan kepala gila aku..
aku dah start merokok balik..
n sikit demi sikit aku rosak an hidup aku..
biar lah aku mcm nih..
da tadew sape peduli an aku dah..
if aku mati un lagi bez doe !! 
SEDIH :(

aku try na lupe kau babon..
tapi susah doe..
tapew , pz nih aku amek pil..
msuk club semua..
aq da cntct mem n abg2 aku..
aku na lepak ngn dowg..
bulh lupekn ko an babon?? :)
im sorryy bie :'(

sini ada video bodoh sikit yg dirakam tadi..
saksikanlah keghairahan kami :D




TERIMA KASIH dan FOLLOW saya ye SAYANG :)