sumpah penat

29/10/2011
tarikh yg mengembirakan saya..
tarikh yg memenatkan saya..
sebab,,
gembira dapat meet someone nih..
FAZ C'ZENS
sumpah bez gile !!
yg nih lah relationship baru saya..
tapi hnya FAKE uke :)

kisah saya bermula,,,
awini saya hang bersama SAIA JIA..
sepatotnya jia bawa syam evans..
then , mamat tuh keje gare2 na beli 125zr..
terus cncel na follow..
lepas tuh , bermulanya percetushan antra mereka..
kowg nih jgn gado2..
anty break mcm saya an da MERANA ! :(

saya begitu semnagat gile na g kl awini..
nta apa psal nta...
siap swoh jia cepad pew semua..
da a tggu bas mcm babon..
then kena usha mamat mne nta..
sumpah segan..
dowg pun bukn na kasi tumpng an...
kesian la siked at saya nih :p

TIMES SQUARE,,
bile smpai saje dekat ts tuh..
saya mula lah cari mamat baju biru , faz..
penin pale a gk na cari dy..
then da nmpka dy , malu gile na tego..
tapi last2 kena a mengalah..
saya tego mamat tuh ckp mcm nih,,
"ini faz kan??"
then mamat tuh ckp,,
"ta lah , ni firdaus."
aishh , bulh plak dy main2..
awk2 , saya nih pemalu..
jgn la na kena an saya..
saya ingt mula2 dy smbong..
sebb ta byk ckp..
then gerak bb dduk depn mybank meet SHEILA BEBOT n ANAA ROXY..

BUKIT BINTANG,,
dekat sini ada mamt cina nih..
dy swoh la isi borang apa nta..
then , tibe2 dy mnta byar rm30 or rm60!!
gile kentang lahh..
saya pun ternganga mase dy ckp mcm tuh..
da la bndanya murah..
pen pelik rm30 , beruang kecik gile rm60..
mmg kejenya na menipu jew..
mase nih superhero saya dtg..
dy ckp thnkz dekt mamat cina tuh..
then twos tarik tgan saya..
sumpah , terkejut masa tuh..
tapi diam jewla..
tapi yg saya ta tahn..
tgah syok2 isi borang,,
dy ckp la mcm nihh..
"kasi num skali..u cute la..ta an tadew bf kot??"
sumpah lawak dy ckp mcm tuh..
ada kew ckp muka saya ni comel..
2nd time kena puji ngn mamat cina..
hikkhookkk ^oo^

ROOFSTOP BUKIT BINTANG,,
dekat sini pun bermulanya perapatan kami..
antara tiera dan faz..
mcm2 bnda lah kami borakk..
yg paling sedih , jia kena bahan kaw2!!
padan muka ko sayang :D

TIMES SQUARE,,
kami patah balik dekat sane..
gile an?? :D
saya , jia , faz n sape nta ag sowg..
lupe plak name dy..
dekad sane dtg semate-mate na mkn kfc..
dah la ramai gile babon..
tuh la , swoh mkn dekt pavi , tana..
degil lagi an.. >.<"
kami pun take away jewla..
then makan bersila dekt tingt 4..
smbil menyaksikan pemandangan KL..
agk sweet la jugk an mkn mcm tuh..
1st time kod !! :D
then kami g karok dekt jmban..
dekad sane karok 5 lagu jew..
paling bez mase jia n faz nyanyi lgu resepi berkasih..
si faz ni bulh dduk atas riba saya an..
yewla , krusi dlm tuh ada 2 jew,,
kami nih berempat..
nasib la faz tuh ringan..
hihi^^

PAVILION,,
dekad sane kami tggu la mamat2 nsem nih..
sumpah ramai gile..
mcm2 aksi dan pakaian ada..
tapi bia la dowg tuh..
ta kesa pun :D
lepas jew meet dowg , then tuju kew destinasi seterusnya..

BUKIT BINTANG,,
kami tggu la sheila n boyfie dy dtg..
dah la ramai mat n minah rempit..
lepas tuh usha2 kerek..
if psangan kowg tuh sweet tapew a gk..
ni dah mcm sampah dan sarap :D
after borak2 semua n wish dekt sheila..
kami pun brgerak balik..

SEMASA PERJALANAN,,
saya asyik berkept jew dgan faz..
yewla , dy da jnji na teman an saya..
so , pdan la muka :p
then dekt kdai mkn bb plaza,,
ada plak bapok nih gado ngn owg kedai..
sumpah lawak gile bapok tuh..
terserlah kejantanan beliau !! :D
then otw g ktm kl sentral..
dekad sane faz tukr baju singlet purple..
sumpah mcm gay tapi comel :3
hihi^^
dlm ktm tuh sempat a gk kutuk2 owg..
bulh plak tersempak dgn AFIKK VIACS II an??
sabo jewla nmpk mamat rm15 tuh..

terima kasih kepada yg hang tadi iaitu,,
saia jia , faz c'zens , aswad n ren , sheila bebot , anaa roxy n ramai lagi lah..
siyez epy wlu un penat sebb byk brjlan :)

FAZ C'ZENS,,
thnkz sebab teman an saya awini..
sumpah happy wlu un penat..
kirenya berbaloi a jugk an..
n thnkz 4 ur gift..
sumpah ta lh lupe an..
saya bagi awk 100% jugk la..
HOHO..
btw , saya dah SAYANG AWAK !!
hihi , jujur nihh..
kiss siked,,
mmmmuuuuahhhhhhhh :*
hikkhookkkk^^



TERIMA KASIH dan FOLLOW saya ye SAYANG :)