lemah jantungku


awini saya na ctew pasal mamat ni ag la..
cz new post yg saya suda uat sparuh gile ,,
da HILANG!!
mcam na nanes un ada..
tapi sabar dan redha jewla..
SHITTT !! =='

mamat atas tuh comel an??
budak nih muda stahun dari saya..
siyez , tatw asal saya mint dy gile babon..
sehari if ta cri muka dy at skuwl , ta sah !
mzti jew na usha dy dari jaoh..
da mcm kena angau tau..
HAHA..
dy nih da mcm artis bagi saya..
mane ta nya , asal sy nmpak dy jew..
sya mzti jerit "HAZIQ!!!!"
*macam orang gile :D

awito dpt meet dy kejp dekt bhp..
*stesen minyak pun jadi >.<
epy gile la..
even dpt borak dgn dy kejp jew..
ta kesa , sy stay epy awak..
mcm mimpi semua nih tahu :)


adekk sepet yg comel,,
sorii if sikap kaka ni uat adekk benci kaka..
kaka mmg suka tgok muka adekk..
tatw la kenapa..
mybe muka adekk comel sgt kot..
hihi.. :P
kaka suka tengok adekk senyum..
k la , smapai sini shaja..
btw , KAKA SAYANG ADEKK SEPET^^



TERIMA KASIH dan FOLLOW saya ye SAYANG :)