sayang mama


saya sayang mama saya..
sy na ckp mcm nih sebb tgok tv3 tadi..
cerekarama : bawaku ke syurga..
siyez , cerita tuh best !!
dy uat saya menangis..
syabas kepada yg uat cerita tuh !

bila tgok ctew tuh,,
tringat plak saya akn kesilpan sy..
thts y sy nanes mse tgok ctew tuh..
dan2 plak tgok sowg2...
mmg kasi layan habis la..
HAHA :D
mama , along na mnta maaf sebb uat mama sakit hati..
trima kasih kerana mmbesrkn along dari kecik..
along sygkn mama sgt2..
kiss siked...
mmuuaaahhhh :*

n kpada mereka yg tadew mama ,,
sdekahkn la surah yasin dn al-fatihah..
smoga roh mama dicucuri rhmat..
kpda anak2 sekelian,,
trmasuk diri saya ini....
hrgailh mama selagi ia masih ad bersama kita..
tadew guna kita sesali if mreka da tiada..
if allah mnarik nyawa mreka , ,
brmkna allah lebih sygkn mama kita..
jgn sakit an aty mama kita..
krana , ap yg mama ckp dri mlutnya itu adalh 1 doa yg dimkbulkan ..

kepada mama2 disana,,
jagelah lidah anda dgn kata2 yg baik...
jgn kerana mulut , bdan binasa..
SAYA SAYANG MAMA <3<3

TERIMA KASIH dan FOLLOW saya ye SAYANG :)