i love hmc phlow~

#tekan saje atas nih :)
lagu ni khas untuk sapesape jewla..
btw , suke gile babeng dekt lgu nih !!
hoho..

HMC PHLOW~
oh , my fav team bile showdown 2011 dulu..
now da ta dngar crita..
tatw la mane dowg g..
penatlh jadi stalker mreka ..
HAHA :D
sy mint group nih sebb leaderny tuh !
MUH FARUQ !!!
sumpah , comel gile^^
dy suda di taken..
awek dia un comel jugk..
untung dy dpat kpel ngn mamt nih..
sbnrnya , saya JELES ! :p
pertama

kedua

ketiga

ini antra pic2 yg saya ada ..
sumpah , minat gile babon la at mamt nih..

yg kanan tuh :)


tomei2 an muka dy nih ??
ini la leader dy yg saya mint gile..
tringin na jmpa dy..
snpa samesame ngn dy..
tapi , tadew rezki lagi la :(
never mind lah..
saya tetap sokong dy !!
hoho..

GO GO HMC PHLOW~ 



TERIMA KASIH dan FOLLOW saya ye SAYANG :)