selamat diijab kabulkan

9/11/2011
tarikh paling bermakna..
dan pada pukul 3.10 pagi,,
saya disahkan milik muhd zulfazli a.k.a. FAZ C'ZENS :')
alhamdullilah..
ta sia2 penantia saya selama ini..
akhirnya dapat gk saya jadi milik awak..
dan awak mnjadi milik saya..
biyy dab bby jadi nme manje..
hikkkhoookkkkkk^^

BIYY,,
i hope kali nih hbungn kita nih kekal..
biyy tau , da lme bby tggu biyy..
bby na biyy jdi milik bby..
n now allah dah makbulkan prmintaan bby..
bby BERSYUKUR sanadsand :)
tiera rawk a.k.a. BABY janji,,
*akan dngar ckp biyy
*akan jge prasaan biyy
*akan jge relat kita
*akan sayangkn biyy spenuh aty
*akn rindukn biyy 24jam
*akan mrindui biyy stiap saat
*dan stiap nadi berdenyut always loving you
i can't stop too loving n missing you
bby na biyy sntiasa disisi biyy
even jrak kita jaoh,,
tapi biyy dekat at aty bby dan ta ada yg lain..
hanya MUHD ZULFAZLI di aty bby :)

BIYY,,
if apa pun trjadi,,
bby ta an tggl an biyy dn biyy pun jgn tggl an bby aw..
bby tana biyy jadi milik owg len..
ckoplah sekali merase..
itu pun sparuh terseksa jiwa bby tahu..
bby jeles sangat2 mase tuh..
tpi bby tahan sebb pkir kwan :)
n from now , bby ta an biar an biyy jdi milik owg len..
sapesape yg at lua sane yg brani na merobohkn relat kami,,
AKU BUNUH KAU HIDUPHIDUP!! :)
jgn cari psal dgn saya ye sayang..

BIYY
smlm tgah syok2 lyn fb biyy smbil skype..
uhsa2 pic biyy..
then bby trjumpa 1 pic nih..
bby suka pic nih woo~
dengan pkai subang lagi..
atoto , tomeinya boyfie saya nihhh...
hiikkkhookkkkk^^

ko na kutuk kew , apa kew,,
ko ingat muka kau handsome sgt kew??
HAHA ;D
biyy da sempurna di mata bby..
k la , smpai sini saja..
doakan hubugan kami kekal..
dan biarkan kami bahagia untuk selamanya..
hatiku berbunga-bunga gile babeng nihh..
ILOVEYOUSOFUCKINDAMNMUCHFAZC'ZENS <3<3

TERIMA KASIH dan FOLLOW saya ye SAYANG :)