hang di sunway pyramid

GEMBIRA LAGI^^
awini hang dengan FAKE HUSBAND saya..
hikkhokkkk^^
dekad sunway pyramid..
wif saia jia , syam evan's , ayna elmo n aswad n ren..
even awini tadew la lepak lame..
tapi tuh da cukup bermakna^^

awini mangon late pagi tadi..
then , nasib faz cll pagi tadi..
tuh pun nek berbulu a gk mamat tuh kejut an..
HAHA ;D
saya mmg ttow mati!!
ttow lmbat gare2 wc ngn faz smpi pkul4..
then pujk jia n syam g sunway..
akhirnya dowg pegi la jugk..
mula2 plan na smpi sunway pkul2..
last2 tggu syam ni yg lembb gile,,
jadinya smpai pukul3..
sian faz aq tggu at sane sowg2..
nasib time tuh aswad dtg.
psangan GAYBOY dowg tuh :p

sampai jew sane , saya , jia , ayna n syam cari la faz n aswad..
tgah syok2 mcari dowg,,
tibe2 trnampak la faz..
sumpah TERKEJUT sebb kmeja sy hmpir sme ngn dy!!
hahahaha :D
pdahal ta rncang pun na pki bju same kaler..
mybe ada persamaan la tuh..
melalui firasat aty..
mane tau kot2 ada jodoh plak an..
*syok sendiri =..=
then gerak pergi mkn kfc luar..
dekad sane borak2 la psal benda bodoh..
sembang kosong jew..
kire lame a jugk sbb tggu jia berdandan dekt toilet tuh..
ayna pun sama sekali..
nta brape kali nta dowg ulang-alik toilet..
nasib buk toilet pavi!!
HAHA ;D
saya n faz agk brbulu a gk tggu dowg nih..
pfffttttttt~

lepas tuh gerk na bli tiket wayng..
crita ALAMAK TOYOL jadi pilihan..
start pkul 7..
smntra tggu tuh pusing2 dengn faz ber2 jap..
masing2 berpecah hilng kemna..
biarlah , na mesra2 la tuhh..
cerita wayang bermula,,
sumpah crita tuh lawak gile babeng..
ta henti2 gelak mcm org giler..
hbz jew crita tuh , gerak na balik..
dekt eskelator brpecah..
pnyerlah sedih , sayu dan pilu mase tuh..
yewla, ta dpt snap samesame ngn faz ag..
tapewla , tadew rzki kot.. :(

PERHENTIAN BAS SUNWAY
tgah syok2 dduk then snap pic..
tibe2 ada superhero dtang..
sape lagi if bukn FAZ C'ZENS saya..
HAHA :D
dy tau2 jew saya ta puas jmpa dy tadi..
tau2 jew aty saya nih memanggil dy..
apa ag , berbunga hati mase tuh..
hikkkhokkkk^^
dapat lah kami snasamesame..

ayna ckp muka saya mcm sngap..
grr , mmg pun..
muka penat!!
HAHA ;D

alolo , sweetnya korang..
uke , saya na snap pic mcm nih..
tapi ngn sape??
pffffftttttttt~
im alone now :(

sampai saje dekt klang , cept2 pergi tmpat bas meru..
takot tadew bas pulak..
then nasib bertuah , bas ada ag..
tggu lame a gk bas tuh gerak..
ta psal2 saya diperslahkn oleh papa sebb balik late..
if along bwak bas uh da lme smpai..
grrrrrr~
smpi tmpt destinasi , trun dari bas..
uke , kali ni TERKEJUT lagi..
ada adekk angkt saya E YUEN BEI..
then ko ajk akk ko nih pusing2 nek moto an..
tapew la , syg pnyer psal..
pusing2 nek moto 135lc baru tuh an dekk..
jadi sewel sekejap..
smpai tman prumhan saya , lepak sekjap ngn adek..
sumpah , akk ko nih an lupe apa trjadi..
sengal la kau dekk..
kau mmg sporting habis ;D
len kali akk na kasi angkt ag tau..
lalalala~
pssttt , adek romntik..
hihi^^
sori ta beli an adek hadiah..
akk lupe gile2 gare2 dpt jmpa faz..
HAHA :)

ok lah , ini saja na cerita..
mata pun dah kuyu dan otak dah lalok..
merepek jew memanjang.,
ayat pun da tunggang terbalik mcm keling..
HOHO
hope dapat hang samesame lagi mcm nih..
sorii byk crita psal saya n faz jew..
da nme pun blog saya an..
so , saya punyer suka lah !!
boooooo~ :D

TERIMA KASIH dan FOLLOW saya ye SAYANG :)