seribu kemaafan


dengan segala hormatnya,,
saya NURUL NATASYA ATHIRAH ingin memohon seribu kemaafan kepada awak semua..
jika saya terkasar bhasa , memaki hamun , kutuk dan sebagainya..
*mmg ada pun ;D
saya minta maaf ye..
setiap manusia ada membuat kesilapan..
bgitu jugk dgn saya..
so , maafkanlh saya ye..
hihi :)

TO ALL MY FRIEND,,
saya minta maaf spnjng perkenalan kita..
saya ada terpukul awak kew , ggit kew , cepuk kew , sepak trajng kew..
SEMUALAH !! :)
saya minta maaf aw..
halal an apa yg korng pena blnja..
or pena paw korang an..
HOHO
kire halal la ye..
hiikkkhoookkkk^^

EX2 COUPLE SAYA,,
saya minta maaf spnjng percintaan kita dulu da byk uat awak terseksa..
saya tahu saya bukn yg trbaik..
dn rmai lgi girl yg baik di luar sane sedang menunggu awak..
papew un , saya da cube yg trbaik spnjng perhbungn kita..
now kita kawan la ye..
tamo gaduh2..
anty da ta comel muka awak tuh..
hahaha ;D

sorii , ta sempat na uat rkaman video..
so , trpakselh tulis minta maaf dekt smua org..
ag un , muka saya ta comel mcm awak..
MALULAH SAYA >.<"

BUDAK SPM 2011,,
good luck ye..
uat yg terbaik stelah hasil titik usha kita selma 5thun ini..
inilh pluang kita untk menebus ksilpan silam..
kita buktikn kpda cikgu yg kita semua
BOLEH CEMERLANG!!!
ini jugk untk kpentingn mase depan korang..
anty lepas spm , kita lepak samsame ye :)
kita lepak sampai lebam gile babeng..
lalala~
banyakkn berdoa spya dipermudhkan spm nih..
sapesape yg ta study ag , DUN GIVE UP!!
korang masih sempt lagi na study..
if bulh , jgn ada FAILED ye sayang..
if ta , saya babap awak !! :p
saya pun baru jew study..
RILEX AND COOL BABE~

sekali lagi saya memohon seribu kemaafan drpd korang semua..
tana ada dendam antra kita k..
0-0 la ye..
sapesape yg stay rase ta puas aty tuh,,
meyh cakp ngn saya pew msalah awak..
t saya kasi NUMBER SAYA :)
dan alamt rumh if perlu..
berikan kemaafan itu lebih mulia sifatnya..
dan jgn lupe MINTA MAAF DEKAT MAMA DAN PAPA korang uke..
itu adalh keberktan palinjg penting!!
uke , CHAYOK CHAYOK!!! <3<3
spm candidate 2011




TERIMA KASIH dan FOLLOW saya ye SAYANG :)