sweet couple

awini saya na ceritapasal couple..
ok , apa itu couple??
couple ini adalah percintaan seseorang dengan orang lain..
ta kesah la sejenis atau lain jenis..
macam ane bulh terjadi??
daripada percintaan la..
cinta yang datang dari lubuk hati kita nih..
dari mata yang turun ke hati..
sebab itu ada yang mengatakan cinta pandang pertama..

apa yang perlu bile couple??
KEPRCAYAAN..
kita perlu saling percaye antra same lain..
jangn ada salah sngke atau sikp buruk pada psangan anda..
slalunya faktor ini bagi yg bercinta jrak jauh..
kita harus percye dan yakin pda psangan kita..
tapi jgnlah trlampau percaye sngt..
kng kena tipu , frust menonggeng plak..
HAHA :D
KESETIAAN..
setia nih sangatlah perlu dalam perhubungan..
mcm ane na epy if masing2 asyik curang??
mmg sampai kau mmpos asyik gaduh jew..
zamn skunk nih rmai psangan yg clash or cerai sebb CURANG!!
so , korang kena la take care psal psangn kowg uh..
kena la amek berat psal mreka..
kdang2 sala diri sndri jugk krna kurng membrikan perhatian..
thats y la psangn korg cari baru or tmbah 1 ag..
hihi..
KEJUJURAN..
jujur ini pun penting jugk dalam kapel..
jganlah asyik na menipu jew an..
ta baik tau tiputipu nih..
an dosa hukumnya..
lalala~
tapi if kita tipu unutk kebaikan , tiada salahnya..
daripda korg jujur sgt smpi meretakkan hbungan kowg tuh,,
better korang tipu sikedsiked an..
tapi penipun tidak same sekali digalakkan!!
KEFAHAMAN..
maksud saya ni lebih kurang macam saling mengalah la..
kita kenalah memahami situasi pasangan anda..
jganlah masingmasing na ikot kepala batu..
dapat pulak yg panas baran an..
kng ta pasalpasal ada yg masok wad..
saya ckp nih brdasarkan pengalaman..
mem saya pena kena bantai ngn bf dy smpai masuk hospitl..
kejam snguh bf dy tuh..
KEIKHLASAN
ini adalha faktor terakhir..
kita kenalah terima psangan kita sedanya..
ta kesa la buruk mcm ane kew , miskin kew,,
kita kenalah IKHLAS!!
sebab ada sesetengah nih trlalu kolot sgt dalam mncari pasangan..
mereka inginkan psangan yg trlampau smpurna sampai mereka ta sedar yg mreka buknnya bagos sgt pun!!
macam cap ayam pun ada..
HAHA ;D
sbgai contoh , seorng lelaki mndapt awek yg ala2 model..
then 1 ary aweknya kmalangan yg mnyebbkn keroskn pda muka..
boyfie trsebut trus tgglkn aweknya tnpa prasaan..
bertapa kejamnya lelaki mcm nih..
tapi , prmpuan pun ada jugk yg memilih..
dy na lelaki yg berduit jew!!
ok , korang PISAU CUKUR =.="
hope kita semua mndapat psangn yg baik sama mcm kita nihh..
HIKKKHOKKKK^^

CUKUPLAH ANTARA FAKTOR2 YG PERLU ADA MASA COUPLE NIH..
gunakan siked tips2 yg suda saya kasi..
semua nih berdasarkan pengalaman pahit manis percintaan saya..
saya ni pun bukanlh pndai sangt bab couple2 nih..
paling lame saya pena kapel un baru setahun..
hikkkhooookk^^
tapi ta sala an kita na share pendapat..
berkongsi ilmu itu lebih baik daripda solo..
sorii , bm saya low siked :p

dekad sini saya na share siked pic member2 saya yg diktakan SWEET COUPLE..
saia jia <3 syam evan's
korang mmg sweet even korang baru 2buln lbih kapel..
hope korang kekal^^


sheila bebot <3 nasryeen amyeen
ini kawan baru saya..
even baru kenal pasal korang ,, 
awito nmpk kowg brsama , SWEET BABE..
korang psangan kapel yg sporting..
tamo gado2 aw n HOPE KEKAL^^


kepada pasangan COUPLE di luar sane,,
hargailah pasangan anda selagi dy masih ada..
tiada guna lagi kita sesali if mreke suda meningglkan kita..
akhir kata , SEMOGA KORANG KEKAL SELAMANYA^^

TERIMA KASIH dan FOLLOW saya ye SAYANG :)