sakit sanad


24/11/2011 , 2.00 p.m. ,,
telah berlaku 1 kemalangan jalan raya..
bersama aida smile *name fb..
di hdapan petronas , meru..
so , saya na story mcm ane accident nih berlaku..

MACAM MANE BERLAKU??
seorang pacek tua memandu krete waja..
dan kami menunggang moto kriss jew..
then kteowng time tuh bru kluar simpng isi minyak..
pacek nih dgn bngganya ptong kiteowg,,
bagi signal kiri , terus belok..
kiteowg time tuh dekt belah kiri..
pacetuh da tau kiteowg na trus..
tapi yg dy na tunujuk kejntanan beliau smpai kiteowg jadi mangse!!
apa lagi , kebabom la jwbnya..
sumpah , sakit aty gile mase tuh =='

APA YANG TERJADI PADA KAMI??
aida jatuh seret dgn motor..
saya plak trhentak ke blakng..
na tau apa yg trhentak??
KEPALA SAYA NIH!!
sumpah kuat gile..
aida uh time tuh sempat pndang saya..
tulng blakng un kena skali..
mase kena tuh , saya  bweng jew atas jln..
sebb ta lh na gerak lngsung..
then ada 1 famili nih dtg tlong..
macek tuh tlong saya dduk..
then papah saya dduk tepi jlan..
mase tuh pale rase berat gile..
n kpala saya darah n lebam siked..
nasib ta truk sgt..
tgan pun terseliuh ta kh na gerak..
aida plak luka2 di belah kanan..
kulit trkoyak , nmpak isi!!
eeeuuuwwww , sumpah ngeri >.<"

APA KAMI BUAT LEPAS TUH??
kiteowg bincang2 ngn pacek tuh..
then dy minta maaf n kasi rm50 untuk 2owg..
aishh , sabo jewla..
tapew , if truk , saya cri pacek tuh kasi hentam!!
HAHA ;D
hbz setel semua kiteowg g repair moto kejp..
hbz la rm30 lebih..
then g klinik krajaan..
nasib baik kena rm1 seorng..
dekt sane da la kena cucuk!!
tgan saya pulr brbalut mcm mumia..
grr , mmg sakit siked la..
aca2 lah jadi kuat dgn muka slumber..
 tpi yg ta than , bile smpi jew dkt klinik,,
semua pndang at kiteowg..
dowg ingt kami bru lepas gaduh!!!
MWAHAHA :D
mane ta nya , pkaian hbz koyak2..
dgn ktor gile babeng..
rmbut plak mcm org ta mndi..
then smntra tggu turn tuh ,,
kami sempat la snap kejp..
jeng jeng jeng :


nmpak mcm elok an??
hah , korang try dtg sini , tgok depan2..
then bru korng tau teruk or tidak..
psstt , muka mcm cap ayam da...
hiikkkhoookkkk^^

KAMI MINAH REMPIT??
grr , mmg bukan lah..
itu cerita lame la..
so , jgn na pndai2 tuduh ckp kiteowg bawa laju..
PACEK TUA TUH YANG BERSALAH!!!

#now saya ta lh na gerak lngsung..
n trlantar atas katil saje..
ni un un9 smbil bweng..
n 1st time kena truk mcm nih!!
terseksa gile na gerak..
tpi kami bersyukur sbb ta masuk hospital..
n saya hilng ingtan..
if ta , mmg melingkup lahh..
hbz saham saya kurang..
k , smpai sini sajew..
now masa untuk berehat :')

TERIMA KASIH dan FOLLOW saya ye SAYANG :)