kisah silam kembali


TODAY,,
mcm na nanes pun ada..
bile ex org yg kite syg miss dekt kita pnyer..
na mara pun ta guna gk..
dowg pun bru jew break an..
kmpm la rindu pew semua..
saya tahu pun sebb trbace dekt blog dy..
mase nih saje na tgok sape yg follow saya..
dan2 trbukak la 1 blog nih..
ada muka faz..
rupe2nya itu EX COUPLE dy !!
then bce story gurl trsebut..
mmg sedih dan kesian a jugk..
tpi sy tatw y dowg break..
yg pasti saya bukn puncanya..

MUHD ZULFAZLI,,
y awk ta ckp yg dekt ts uh ex awk??
ptot la dy tgok saya mcm ta suke jew an..
rupe2nya itu ex awak..
ptot la saya senyum dekt dy pun mcm tadw respond..
if saya tahu itu ex awk , saya tana diri sebelh awk mase tuh..
saya tahu mesti dy saked aty bile tgok ex yg dy syg ngn gurl len..
saya pun da rase semua tuh..
AWAK,,
if awak na dekad dia,,
saya redha dan pasrah kepergian awak..
saya da biase kehilangn org yg sy syg..
biarlh awk epy wlu un aty saya nih saked..
even dlm aty ni da mula,, 
SAYANGKAN AWAK MUHD ZULFAZLI :'(

mybe ni balasn sy sebb uat dekt ex saya..
allah tuh MAHA ADIL an??
tapew , stiap kejadian ada hikmahnya..
saya try jadi seorng yg tabah dan kuat..
even dlam aty nih bgaikn pisau ditusuk kalbu..
mcam disirat-sirat aty nih..
AWAK,,
saya juz na awak tahu yg,,
saya dah sayangkan awak..
sumpah , saya jujur nih..
im now fall in love with you MUHD ZULFAZLI..
saya harap awak balas syg saya nih..
tapi if awk tana dan memilih si dia,,
saya terima kepergian awak..
saya epy if awak epy..
saya hanya na awak epy dalam hidup awak :')

TERIMA KASIH dan FOLLOW saya ye SAYANG :)