pujaan hatiku

SUMPAH GEMBIRA GILE!!
bukan sebb saya ni gile..
tapi saya da COUPLE balek wif PAAN LEONG..
hikkkhoookkkkk^^
now kita sambung balek an b??
kita guna tarikh yg lame la..
1/9/2011..
kita in a relationship..

biyy,,
mane bulh i na lelaki lain..
da terang2 name u sowg jew at badan i..
conform2 la u jew b..
sorii sebab saked anty aty u..
uat u nanes before nih..
i na uji u sedalam mane u sayang i..
trnyata u memang betul2 sayang an i..
mem i un cakap u syg gile b..
sumpah , i terharu..
first time i jumpa lelaki sebaik u b^^
biyy , even kita jaoh,,
i tetap tggu u b..
i tana laki lain dah..
SUMPAH , I NAK U YANG TERAKHIR DALAM HIDUP I :)

biyy,,
mama n papa pun da rstu hubungan kita..
bukan senang aw dowg kasi lampu hijau..
mybe u antra yg bertuah..
pasal famili u i try amek aty k..
an abg2 u da tau kita kapel..
harap dowg kasi lampu hijau dekat kita an??
hihi^^
lepas spm nih i na keje untuk beli kete..
anty lh jumpa u bilebile mase jew..
bulh bawa u jalan2 keliling kota..
n untuk mase depan kita..
bawak baby kita an??
HAHA ;D
gatal betul a awek u nih an :p

MUHD FARHAN LEONG,,
saya janji saya ta an tgglkan awak..
saya ta an gado2 dengan awak..
saya ta an uat awak nanes..
saya ta an biar awak keseorangan..
saya akan jaga awak..
saya akan sayang awak..
saya akan mencintai awak..
saya akan merindui awak..
sehingga nafas terakhir saya :')

biyy,,
minggu nih kita meet aw..
anty kita uat mcm nih..
dekat port bese la ye..
HAHA :D
korang jgn na kutuk ye..
pergi main sep2 ngn mak kau..
booooo~
sumpah , rindu na kiss kau biyy...
hikkkkhokkkkkk^^
[tiera rawk CINTA GILE MATI same paan leong]
doakan kami kekal kali nih..
AMINNNNNN (Y)

TERIMA KASIH dan FOLLOW saya ye SAYANG :)